HAFIZJEWEL

webpage-hafizjewel-612x1024

HAFIZJEWEL< klik sini utk ke sana . :D

HAFIZJEWEL menawarkan khidmat untuk membeli sebarang bentuk emas seperti emas 916, gold bar, gold coin. Selain emas kami turut membeli suasa, emas putih, platinum dan khidmat untuk menebus surat pajak.

Di website hafizjewel ada beberapa cara untuk menghubungi mereka samada;-

1. Call atau SMS kepada nombor mereka yang tertera  013 – 4321824 / 012 – 2301015
2. Isi borang “sell gold” disini, mereka akan cuba membalas secepat mungkin
3. atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut anda juga boleh menghubungi mereka melalui sistem online (no download needed) sila klik pada button chat diatas. Customer servis mereka sedia untuk membantu anda.

Jika anda berminat untuk melabur didalam emas, mereka turut menjual gold bar yang boleh ditrade in menggunakan “jeweleries” anda.

Bagi anda yang berminat untuk membeli emas, anda boleh melihat koleksi emas yang didesignkan oleh mereka pada harga teruja, tanpa harga upah tambahan dan mereka memberi jaminan harga yang lebih rendah dari harga emas di kedai. Design mereka akan diupdate dari semasa ke semasa melalui blog ini atau katalog/flyers yang diedarkan oleh agen mereka.

Bagi mereka yang berada diluar dari Lembah Klang, agen mereka berada di seluruh negara (kecuali borneo) untuk membantu, mereka boleh mengatur pertemuan untuk membantu anda berurusan dengan lebih mudah dan segera.

Sebarang transaksi mereka adalah didalam bentuk tunai, segera dan bersama akad jual beli emas.

Jika anda ingin melawat Ofis mereka, sila lihat map di bawah,  untuk memudahkan anda mencari mereka.

hafizjewel-map2

6 comments

  1. lochoe says:

    pergh nieja, mulut aku terkunci taw tengok saudari pun mangat letok mende gini ke blog demo,dok reti nok royak sangat, rasa thanks sangat, nok nopat rase, doh mari cepat ah kl, gi makan2…(muge2 leh untung ah besor) mekasih..

  2. nieja says:

    lochoe :: bese doh sz, ni la
    gunanye member, dok gitu?
    nok nopat? pah nopat la, kalo
    amek gambar comel. kahkahkah..
    nati la g sane blanje makan eh..
    nok ajok makan roti milo sini
    sz n anot x sapa2 lagi sini

Leave a Reply